Kad ste se već odlučili pogledati moj blog red je i da vas pozdravim.Na ovom ćete blogu moći pročitati sve o mojim bubama,kombijima i njihovim transformacijama,a vjerujte mi,bit će ih puno.

POZDRAVW !!

2. ožu 2009.

KONAČNO JE MOTOR U AUTU

motor se slaže...

motor je na stolu kompletiran



motor je u autu !!!

garaža,garaža,garaža....

Kristina (čitaj supruga) ja već luda od mirisa benzina i ulja...:"nemaš vremena za mene,nemaš vremena za djecu..."

Još malo i nadam se da sam gotov sa uljepšavanjem svoje "ljepotice".

Motor je složen (sad je sastavljen 1915 ccm;nova bregasta sa kontrautezima i balansirana zajedno s zamašnjakom,klackalice 1:1,25;bregasta engle 130;glave magnum sa usisnim ventilima 37 i ispušnim 42,dupli Weberi 40...) i stavljen u bubu !!!

Ne mogu dočekati da probam ubrzanje i osjećaj od oko 150 konja u bubi....Pa taj se motor "vrti" na 6500 rpm.

Još koji tjedan da složim ovjes,ojačanja,kočnice i interijer...



2 komentara:

  1. DRAGI TATEK,I JA JEDVA ČEKAM DA SE VOZIMO S BUBOM SAMO JEDNA NAPOMENA:
    MANJE PRIČE VIŠE RADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. VIDIM DA TO TEBI IDE. JA BI HTIO SPOJIT DVE BUBE DA NAPRAVIM LIMUZINU ZA SVADBE AL NEZNAM KAKO DA POJAČAM PODVOZJE DA NE PUKNE I DI DA NABAVIM DUZE LAJTUNGE ZA KOČNICE. TE ME BRINE OCE LI STANDARDNI OVJES TO IZDRŽAT I MASINA PODNJET DODATNU KILAŽU? AJJAVI AKO NESTO ZNAS O TOM, HVALA. BOJAN.BIANKINI@GMAIL.COM

    OdgovoriIzbriši